יום שלישי, 27 באוגוסט 2013

אודות עמוס דלתות פנים ופירזול



חברת עמוס דלתות ומיגון בע"מ הינה חברה בבעלות פרטית החברה משווקת  מגוון רחב של דלתות מהחברות המובילות בשוק כגון דלתות רב בריח, דלתות אש. דלתות פנימיות ועוד....
חברת עמוס דלתות ומיגון בע"מ הינה משווקת בלעדית של חברת אלידור תעשיות בע"מ באזור עפולה, מגדל העמק , בית שאן, כפר תבור, רמת ישי, נצרת עילית והסביבה אשר הינה יצרנית של דלתות כניסה מעוצבות ברמה גבוה ביותר ומשווקת עם מנעולי מולטי לוק.

חברת עמוס דלתות הינה משווקת של חברת טלדור דלתות פנימיות אשר מייבאת דלתות פנימיות דלתות פאנל ודלתות פולימריות אשר הינם דלתות איכות נגד מזיקי מים ומזיקי חרקים.
חברת עמוס דלתות ומיגון מאמינה ברמת שירות  מאוד גבוהה אי לכך חברתנו הינה החברה אשר נותנת רמת שירות שגם אולם המכירות ושירות ההתקנות הינו תחת כנפייה ובעקבות זאת האחריות על ההתקנה ניתן על ידי החברה ולא על ידי המתקין , אצלנו מאמינים כי השירות קובע ולא אופן המכירה אנשי המכירות של חברתנו עוברים הדרכה על המוצרים ועל איפיון המוצר ללקוח .

חברת עמוס דלתות ומיגון בע"מ שמה דגש רב על כול לקוח ועל דרישותיו על מנת שנוכל להתאים לכול לקוח את הדלת אשר ברצונו על מנת שבחירתו תהייה לפי רמת העיצוב אשר הוא בחר שיהיה משולב עם הטייח שהוא בחר וסגנון הבית אשר הוא בונה או משפץ ותוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר...  אצלנו גם המחיר וגם השירות הם מעל הכול.

חברת עמוס דלתות הינה משווקת מורשה של מספר חברות יחד אם זאת אנו מספקים ללקוח כול דלת משאר החברות אשר הוא רצה במחיר הטוב ביותר וברמת השירות הטובה ביותר .


פרזול לדלתות פנים

כאשר בחרנו את דלתות הפנים לבית נשמנו לרווחה... אבל שנייה, יש לבחור את הפרזול לדלת והכוונה היא לצירים, למנעול ולידית שעל הדלת.  אביזרים מתכתיים עשויים או נירוסטה או נחושת... בדלתות פנים יש מגוון רחב של של פרזולים אשר הופך את הדלת לדקורטיבית מאוד. המגוון של הפרזול מתחיל מסוגי הידיות, צורתן - ממרובעות לידיות מעוגלות ועוד... בתחום הפרזול נכנס גם המנעול שגם לו יש מגוון, כגון מנעול תפוס פנוי צו אור , תריסי אוורור ועוד.... מומלץ לבחור את סוג הפרזול אשר אתם רוצים, או בהתעייצות עם מעצב הפנים שלכם או האדריכל על מנת שתהיה לכם בחירה נוחה וקלה מהמגוון המוצע בשוק.

חשוב לציין כי ישנן חברות מובילות בתחום הפרזול בשוק ולאיכות שלהן אין פשרות ולכן מומלץ לייחס חשיבות רבה לחוזק הידית ולאיכות הידית על מנת שתחזיק מעמד לזמן רב ללא צורך בהחלפה כל תקופה. 

צור קשר: 077-3368137






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה