יום שני, 12 באוגוסט 2013

אודות דלתות רב בריח



רב-בריח (08) תעשיות בע"מ, או בקיצור רב-בריח, היא חברה פרטית אשר נוסדה בשנת 1973. עד מהר הפכה החברה והמותג פלדלת, דלת ליבת פלדה המיוצרת על ידי חברת רב-בריח, לשם נרדף לדלתות ביטחון באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. "רב בריח" ו"פלדלת" הן מהמותגים החזקים ביותר בישראל, אשר זכו  5 שנים ברציפות לתואר "מותג-על" ע"י ארגון superbrand  והם בעלי מודעות משותפת בלתי נעזרת של למעלה מ-%85.
כך הפכה דלת פלדלת של רב בריח למוצר הנמכר ביותר בכל בית בישראל.

מראשית דרכה, החברה חרתה על דגלה להוביל את ענף הדלתות ולהציב סטנדרטים חדשים של ביטחון, איכות, חשיבה רבת מעוף וטכנולוגיה מתקדמת ביותר. החתירה המתמדת לחדשנות הובילה לעשרות פטנטים, סימני מסחר ושמות הרשומים על שם החברה בארץ ובעולם. רב בריח מתמחה בתכנון, ייצור ושיווק איכותי של דלתות כניסה מעוצבות בסגנונות ובעיצובים שונים, דלתות נגד ירי, דלתות עמידות אש והדף (דלתות פריצה קרה), דלתות וחלונות למרחב המוגן ומוצרי נעילה מתקדמים החברה מעניקה פתרונות בהתאמה אישית ומספקת מענה מושלם לכל צורכי הלקוחות, בארץ ובעולם.במפעלים המשוכללים המשתרעים על פני שטח ייצור של כ-15,000 מ"ר, עובדים בהתאם לתקנים המחמירים ביותר תוך הקפדה חסרת פשרות על בטיחות ואיכות. לכן, אין זה פלא שרב בריח היא הספק הגדול ביותר בארץ ובעולם של דלתות פריצה קרה המיועדות לשגרירויות, מוסדות ביטחון, בנקים ועוד.

 ברב בריח מאמינים שדלת מעידה על הבית ועל אופיו של הגר בו יותר מהכול, וכי כל אחד צריך למצוא דלת המתאימה לאישיותו ולטעמו הייחודיים. לכן, אולמות התצוגה המפוארים של רב בריח מציגים מבחר מרשים ביותר של דלתות כניסה פלדלת רב בריח ומעניקים חוויית קנייה מלהיבה. רב בריח מחויבת לחדשנות מתמדת גם בעיצוב ולכן משיקה כל שנה קולקציות חדשות בסגנונות שונים.

חברת רב בריח גאה בעובדה שפלדלת רב בריח הפכה להיות "הדלת של הבית הישראלי" והשגרירה של ישראל בכל העולם, ומבטיחה כי תמשיך לחתור לאיכות וכי ההרמוניה המופלאה בין ביטחון לעיצוב מרהיב בדלתות הכניסה תמשיך להפתיע גם בעתיד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה