יום שלישי, 30 ביולי 2013

אודות דלתות פנים



לאורך השנים האחרונות עולם עיצוב דלתות הפנים בישראל השתנה ללא היכר והיום לרשותו של הצרכן עומד עושר עיצובי אינסופי של מוצרים איכותיים, מרהיבים ביופיים ונגישים לכל כיס.
כל אחד יכול למצוא לעצמו את הדלת המתאימה לו ביותר, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה תקציבית. חשוב רק לפנות לחברת דלתות מקצועית ואמינה עם ניסיון בשטח וחזון עיצובי ייחודי. אצלנו בחברה אנו מבטיחים לכם חדשנות ומקצועיות לצד שירות מעולה ומחירים חסרי תחרות. אצלנו תמצאו מבחר רב של דלתות פנים בגדלים שונים, בעיצובים ייחודיים ובאיכותיות שונות: דלתות לחדרים, דלתות מטבח, דלתות הזזה, דלתות בגמר צבע, דלתות פורניר ועוד. דרכנו תוכלו להזמין שירות התקנת דלתות ולקבל המון טיפים שימושיים כיצד בוחרים דלתות לבית, כיצד שומרים עליהן ונתונים אודות מחירי דלתות פנים.

דלתות פנים - דלתות הזזה
דלתות הזזה הן אחד מסוגי דלתות הפנים.
הן מיועדות לבית ולמשרד ומטרתן העיקרית היא חיסכון במקום, אך לא רק.
דלתות הזזה נחשבות לפתרון נפלא לחללים קטנים וגדולים ומהוות אלמנט דקורטיבי מרשים ומיוחד.
אפשר להיעזר בהן לסגירת מטבח פתוח למניעת פיזור הריחות בכל הבית ולייעול מיזוג האוויר בחלל גדול ואפשר להיעזר לצורך הפרדה ויזואלית של חלל גדול לשטחים קטנים יותר או להשתמש בתור אלמנט עיצובי בלבד.
דלתות הזזה מגיעות בכמה צורות: חתיכה אחת של דלת שזזה בשלמותה על מסילה ובצורת אקורדיון שגם הוא נע על מסילה מיוחדת והדלת מתקפלת הצידה.

דלתות פנים - דלתות פורניר
דלתות פורניר הן הסוג השני של דלתות פנים שאנו מציעים ללקוחותינו. אלה הן דלתות עץ אלגנטיות וייחודיות המגיעות בכמה גדלים, צורות, גוונים ועיצובים. דלתות פורניר עשויות מלוחות עץ סיבית, שבבית, לבוד ואחרים המצופות בקליפת עץ דקה בעובי של כמה מילימטרים בודדים. במראה שלהן דלתות אלה נראות דלתות עץ מלא לכל דבר אך מחירן הרבה יותר נמוך. הן גם מאפשרות להשיג קשת רחבה יותר של עיצובים הן עמידות לאורך השנים ולא דורשות טיפולים שוטפים כמו במקרה של עץ מלא.

דלתות פנים - דלתות בגמר צבע
דלתות פנים – דלתות בגמר צבע בשנים האחרונות לקוחותינו מבקשים לעצמם דלתות בגמר צבע. אנו מציעים מבחר עשיר מאוד של דלתות אלה שכל אחת מהן היא יצירת אומנות ויכולה להפוך את העיצוב הביתי למושלם. למעשה, דלתות בגמר צבע הן הדלתות הייחודיות ביותר שיש היום להציע לעולם העיצוב. אפשר לצבוע אותן בכל צבע שרק רוצים ואפילו להדפיס עליהן תמונות. השמיים הם הגבול ואנו כאן לרשותכם לממש לכם את החלום.

סוגי דלתות פנים
עולם דלתות הפנים המוצעות היום לרשותו של הצרכן הישראלי, כולל מגוון עצום של מוצרים מרהיבים ביופיים הנבדלים זה מזה באיכויות, סגנונות, גדלים, צבעים וכמובן המחירים. דלתות מטבח, דלתות לחדרים, דלתות פנים לבית, דלתות אש, דלתות לחדרי ילדים, דלתות למרפסות ולמשרדים והרשימה עוד ארוכה. סוגי דלתות לבית המציעים היצרנים והמשווקים מאפשרים לכל אחד ולכל בית למצוא את הדלת המתאימה לו ביותר, הן מבחינת התקציב והן מבחינת הקו העיצובי הרצוי. חשוב רק לפנות לחברה מקצועית ובעלת ניסיון בשטח אך לא לפני שאתם מחליטים איזה סוג של דלת אתם צריכים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה