יום רביעי, 24 ביולי 2013

אודות דלתות 2000






חברת דלתות 2000 היא בעלת וותק וניסיון של למעלה מ-20 שנה בשוק הדלתות בישראל, והיא מתמחה בשיווק והתקנה של דלתות פנים איכותיות ומעוצבות תוך מתן שירות מהיר, מקצועי ובאחריות מלאה.

באולם התצוגה הענק תוכלו ליהנות ממגוון עצום של דלתות פנים באשדוד הטובות והדקורטיביות ביותר בישראל מתוצרת "דלתות פנדור". באולם התצוגה ובמחסנים הצמודים תוכלו לבחור את הדלתות המתאימות לכם מתוך קשת רחבה של דגמים, סוגים, צבעים ועיצובים וליהנות ממחירים אטרקטיביים ביותר ומאספקה מהירה.

בדלתות 2000 ניתן להשיג מגוון רחב של משקופים ישרים, עגולים ושטוחים העשויים מפלסטיק (WPC) ומעץ המעניקים עמידות רבת שנים ומיועדים לבתי מגורים ולמבני ציבור, וכן קשת רחבה של אבזרי פרזול מתוצרת "מולטילוק".

דלתות 2000 נחשבת לאחת החברות הוותיקות והאמינות בשוק הדלתות בישראל. החברה התקינה דלתות לפרויקטים רבים ומפורסמים בארץ ביניהם ניתן למנות את: סי אנד סאן בתל ברוך, מגדלי אביב שער העיר ברמת גן, בניין כלל ביטוח בתל-אביב, בניים קרדן בתל-אביב, אם המושבות של א.דורי בראשון לציון, מלון דן באילת ועוד.

דלתות 2000 מנהלת את הפרויקטים של הלקוחות הגדולים באזור, עמם נמנים קבלנים כמו שמעון צרפתי, קלוד נחמיאס, יחד הבונים, צ.א אוצר השקעות, גל יוזמה, י.מ אור ועוד.

הדלת הינה הרהיט הראשון אותו אתה פוגש בכניסתך לדירה. כחברה מובילה המאמינה בתוצרת כחול-לבן. השילוב המנצח של מוצר באיכות הגבוהה ביותר, התקנה מקצועית ויעילה, אחריות מקיפה, שרות יעיל ויחס אישי – הפכו את דלתות 2000 למובילה בתחום הדלתות.

אתם מוזמנים להיכנס כבר היום לאולם התצוגה הממוקם באזור התעשייה הצפוני של אשדוד, לבחור דלתות מאולם התצוגה, ולבצע הזמנה לדלתות בעיצוב, בסגנון, בצבע ובגודל שתבחרו ולצאת עם הדלתות הטובות ביותר בארץ באחריות!


דלתות פנים 08-8530808                

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה